• NAJ UČBENIK NE BO SOVRAŽNIK

    Pri svojem delu opažam, da večina otrok, najstnikov ni ravno ljubiteljev učbenikov. Vse samo učbenika ne. Nekateri odgovore raje poiščejo na spletu, drugi naloge rešijo na pamet, četudi narobe. Se pa najdejo celo taki, ki naloge ne naredijo češ, da je ne razumejo. Največkrat jih spodbudim, da pogledamo v učbenik. Večina jih je presenečena, da je snov razložena jasno in razumljivo. Pomembni pojmi (formule, definicije, inp..) so dodatno poudarjeni. Tudi grafično in slikovno je večina učbenikov dobro urejena. V vsakem poglavju ponavadi zasledimo zanimiva dejstva, ki nam popestrijo obravnavano snov. Ob koncu poglavja pa največkrat zasledimo vprašanja in naloge za utrditev znanja. Pri delu z otroci se poskušam držati načela, da…

  • Domače naloge so sprotno učenje

    Domače naloge da ali ne? Preveč ali premalo? Taka in podobna vprašanja so velikokrat predmet pogovorov učencev, še večkrat pa njihovih staršev. V naših časih so bile domače naloge obvezne. Danes mi mnogi učenci pripovedujejo, da niso. V dilemo kaj je bolje, ne bom posegala. Bi pa želela podati drugačen pogled na delanje domačih nalog. Verjamem, da velika večina učiteljev zna povezati dano domačo nalogo  s snovjo, ki se jo učijo v šoli. In namesto, da se jezimo, koliko naloge, kdaj se bo pa učil. Raje poglejmo z druge strani. Ko se naloge lotimo na način, da jo poskušamo tudi razumeti, ter poiskati odgovore na tisto kar ne znamo se…

  • ISKRENOST

    Kar nekaj let že mineva odkar se kot prostovoljka družim s fantom z motnjo avtističnega spektra. Preko njega in njegove družine sem prvič stopila v svet avtizma. Spoznala, da ta razvojna motnja za vsakega ureže malce drugačno suknjo. Pri nekaterih se osnovni motnji pridruži še kaka. Z njimi spoznavala različne terapije. Videla s kakšnimi preprekami se dnevno srečujejo starši. Da je njihov vsakdanjik tek čez visoke ovire. In se spraševala odkod jim vsa ta energija, neverjetna volja do življenja in vsakodnevnega boja. V tem času se je prelevil v najstnika in enkrat tedensko se neobremenjeno druživa. Večinoma se zadržujeva zunaj, se sprehajava po najini trasi, štejeva avtomobile ali samo opazujeva…