NAJ UČBENIK NE BO SOVRAŽNIK

Pri svojem delu opažam, da večina otrok, najstnikov ni ravno ljubiteljev učbenikov. Vse samo učbenika ne. Nekateri odgovore raje poiščejo na spletu, drugi naloge rešijo na pamet, četudi narobe. Se pa najdejo celo taki, ki naloge ne naredijo češ, da je ne razumejo.

Največkrat jih spodbudim, da pogledamo v učbenik. Večina jih je presenečena, da je snov razložena jasno in razumljivo. Pomembni pojmi (formule, definicije, inp..) so dodatno poudarjeni. Tudi grafično in slikovno je večina učbenikov dobro urejena. V vsakem poglavju ponavadi zasledimo zanimiva dejstva, ki nam popestrijo obravnavano snov. Ob koncu poglavja pa največkrat zasledimo vprašanja in naloge za utrditev znanja.

Pri delu z otroci se poskušam držati načela, da otrokom ne pomagam samo pri tekoči snovi. Ampak skupaj z njimi iščem načine, da bodo pri učenju postali čimbolj samostojni. Ter tako sčasoma ne bodo potrebovali dodatne pomoči.

Starši in učenci, zato se v teh nenavadnih časih šolanja le oprite na učbenike. Naj vam bodo v pomoč.